sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Bine ai venit pe blogul meu...

Buna, eu sunt Catalina si imi place sa citesc.Inca de la o varsta frageda mi-a placut sa scriu si sa citesc. Evident, am fost un copil normal care se uita la desene animate si se juca cu papusile, dar scrisul si cititul m-au atras de mica.
Stiam sa citesc inainte de a merge la gradinita, compuneam poezii, rezolvam multe integrame si citeam cat era ziua de lunga. Normal ca nu am inceput sa citesc romane intregi din prima, dar mama mereu imi cumpara carti compuse din mai multe povesti si doamne ce imi mai facea placere sa le citesc.
Iata-ma acum aici, la inceput de drum, cu vise si sperante de a ajunge cat mai departe cu blogul, de a-mi forma incet-incet o comunitate si de a face lucruri frumoase. Tin sa mentionez ca pe langa pasiunea si dorinta mea de a-mi face un blog, am mai fost motivata si de draga Roxana de la Ganduri despre carti careia ii multumesc extrem de tare pentru sfaturi si rabdare. Sper ca sperantele mele sa nu fie in zadar si sa reusesc sa realizez ceea ce mi-am propus.
Pe acest blog o sa gasiti recenzii, tag-uri dar si postari in care vorbesc despre filme/seriale sau subiecte random. Sper din suflet sa postez regulat si sa ne strangem cat mai multi. Blogul nu este finalizat 100% si mai am mult de invatat dar sper sa va placa. Va imbratisez cu drag!

                                                                                                            Catalina



4 comentarii:

  1. Ah, draga mea, sper din toată inima să crești cu blogușorul! De fapt, sunt sigură că o să crești ușor-ușor, dacă te ții de treabă și scrii cu pasiune.

    Știi că te voi ajuta în continuare cu sfaturi, așa că nu ezita să mai apelezi la mine, însă mi-ar plăcea și să ne cunoaștem mai bine!

    Te îmbrățișez și îți doresc multă baftă și inspirație! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Roxi...si mie mi-ar placea foarte mult daca ne-am cunoaste mai bine..Te pup

      Ștergere
  2. Ce frumos! Sunt aşa fericită că am mai avem un suflet frumos în blogosferă! Îți doresc multă baftă cu el, multă inspirație şi creativitate! Dacă doreşti, mă poți întreba şi pe mine dacă ai unele nelămuriri sau vrei să-mi cer ajutorul. Ne ajutăm între noi şi suntem foarte deschişi. Mă bucur că Roxi te-a împins de la spate, într-un fel. Ți-a dat curaj şi avânt pentru a începe ceva frumos. Felicitări! :)

    Îți doresc mult succes, numai bine şi spor în tot ce faci! Pupici şi lecturi plăcute! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din tot sufletul draga mea. Chiar am ramas surprinsa intr-un mod placut de caldura cu care am fost pimita in "familia" voastra. Ma bucur ca am si sustinerea ta. Sa stii ca citesc articolele tale cu mult interes.Te pup

      Ștergere